loveislikeyou

Alla inlägg den 23 februari 2015

Av Elin A - 23 februari 2015 14:38

Sitter nu på naturkunskapen. Kan inte göra så mycket för jag lämnade in min dats på morgonen idag. Det käns sådär men det var behövligt. Jag och några kompisar gör ett arbete om de 3 s:en. Salt, sömn och stress. Det är väldigt intresant faktist. Fast har inget att göra just nu. För ja har ingen data. Lite stressande.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 23 februari 2015 09:16

Såå förlåt för atr jag inte bloggade igår men jag årkade verkligen inte.

Hade årsmöte på scouterna igår det var spännande. Vi gick igenom massa viktiga saker som jag kanapt att åter ge för det är inte så lätt. Men jag blev invald i scoutrrnas styrelse. Det är kul är taggad på det. Det fanns 2 stora frukt fat på borde. Det var gott och behövligt. Efter att vi gått igenom alla. Viktiga saker så blev det tacos. Alla skulle ha med något. Så det blev som ett knytkalas. Mysigt.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards