loveislikeyou

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Elin A - 2 februari 2015 21:56







Haft ett scoutmöte idag som egentligen skulle vara att vi spela brädspel och min kompis hade med sig super duper mycket popcorn. Nu fattar inte hur underbart det var. Så glad. Vi gick även ut och åkte pulka i en backe som finns i närheten. Det var ju super kul.


Pöss och kram<3  

           

Av Elin A - 2 februari 2015 15:39

Känner mig stålt över mig själv. Jag gjorde idag en sak som jag varit väldigt orolig för under hälgen. Vi hade haft en teater läxa. Vi skulle förbereda en scen på 7 minuter där vi föreställer oss att vi är i våra rum och gör 2 aktiviteter. Jag har varit väldigt orolig för denna övningen men jag gjorde den. Jag satt vid datan och läste en bok. Men de va jobbigt att fokusera när de andra gjorde övningen. Men säkert bra övning.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 2 februari 2015 07:14

Så söt och så underbar. Har fått låna min kompis mössa ihälgen. Den är ju helt underbart söt. Specigelt när jag såg skuggan. Det är jag fast med öron. Måste fundera på att köpa en sådan. De finns på shock om någon annan är sugen.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards