loveislikeyou

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Elin A - 11 februari 2015 19:43

Så nu är jag snart hemma igen. Vilket käns både bra och dålig. Idag har jag känt mig halvkrasslig. Hade ingen röst på morgonen bland annat så har inte gjort något vettit på hela dagen. Mest slappat framför tv. Passar på att läsa lite på tåget.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 11 februari 2015 10:47

Så igår var jag och såg på den nya jönssonligan filmen. Den var bra men den var inte som dem gammla filmerna.

Ibörjan av filmen får man följa med Charles Invar Jönsson när han snor bilar. Något jag tycker var dåligt var att Ragnar och Harry inte var med i teamet från början utan att dem blev som vänner under filmen. De skulle göra en stor stöt mot wallentin exchange som syslade med penga tvätt. Det är även en underbsr karaktär som heter Rocky hon är expert på att låsa upp kassvalv.

Filmen var bra men inte en jönssonligan film men bra film ändå den får 4 av 5 Döskallar som nu är mitt betygsystem.

Pöss och kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards