loveislikeyou

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Elin A - 6 februari 2015 22:57

Andra personer festar och jag är på disco som krambjörn. Minns ni krambjörnarna? Vi har iallafall haft disco med scouterna. Det var super kul. Det var cirka 30 barn där. Jah var ju en krambjörn så jag gick runt och krama alla det var underbat. Krama nog alla barn minst en gång. Det var underbart.

Pöss och kram<3

Av Elin A - 6 februari 2015 10:11





Så snart är det alla hjärtans dag. Jag har pojkvän så jag klagar inte på detta. Men något jag tycker är hemskt. Är en traditon som är ganska gullig om man är "populär" då kan man delar ut rosor på min skola. Man får köpa en ros till någon i skolan för 20 kr. Så de "populära" få många rosor, dem som inte har så många vänner kommer kanske inte få någon ros allas. Jag kan säga att jag inte fått någon ros men jag bryr mig inte. Men hade detta varit under den perjoden då jag kände mig utsa så hade det satt djupa spår.

Tänk när någon kommer med en bunt rosor och felar ut till många i klassen och sedan sitter man där ensam. Jag tycker detta käns hemskt om jag redan hade känt mig utanför. Jag kan inte säga att jag skulle sätta mig in i detta till 100% men jag vill endå lyfta frågan. 

De har gjort en annan ska så som sätta gulliga lappar på alla skåp det är super bra och det kändes bra. Men detta när inte alla får kan sätta super djupa spår.   

  

Av Elin A - 6 februari 2015 09:01

Jag har inget vettit att skriva om just nu men kände endå för att skriva något.  Är lite strässade just nu kommer vara mycket idag och en lung helg men sedan strässig måndag. 

Missade även att ställa mitt alarm i morshes så jag vaknade inte. Det var lite jobbigt och ännu ett sträss moment. Men det löste sig så jag kom med bussen endå. 

Kanske inget super inlägg men endå något. 


Pöss och Kram<3 

   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards