loveislikeyou

Alla inlägg under januari 2016

Av Elin A - 27 januari 2016 10:48

 

Sitter just nu och jobbar med marknadsföring. Fixar ett korsord samt letat nummer för att ringa folk. Men nu börjar mitt fokus att försvinna. Jag undrar hur ni gör för att hålla er fokuserade på något en längre perjod. Deet skulle vara väldig värdefullt att få lite bra tips får att jag ska kunna få utt så mycket som möjligt av dessa lektioner. 


Av Elin A - 26 januari 2016 20:13

         

Idag så har jag bakat Chokladmuffins. Eller snarare kladkaka i muffinsformar. Super gått och super finna. 

Av Elin A - 26 januari 2016 06:28

   

Sitter just nu och äter fukost. Jag är inte så trött som jag trodde jag skulle vara idag. Men skönt att inte vara så trött. Missar tyvärr fysen träningen idag i skolan eftersom jag ska med och marknadsföra mitt program. Men det får väll gå fär vänta en vecka tills nästa gång vi har fys. 


Jag har  även en fråga till er. Jag undrar hur lång det är rimligt att en video är. Jag håller på att redigera den första adhd videon och är nere på 8 min nu tycker ni det är rimligt?

Av Elin A - 25 januari 2016 20:30

   

idag så har det inte hänt så mycket varit i skolan stort sett. Efter skolan så har jag bakat bröd och tvättat

Av Elin A - 24 januari 2016 12:45

   

Varit och åkt skidor nu någon dag. Jag vloggade igår så det kommer nog upp nu i veckan för hoppningsvis. Jag tycker det är super kul och är taggad har massa ny energi efter att få vara här och åka skidor. Så får se hur jag mår när jag kommer hem. 

Av Elin A - 24 januari 2016 08:00

 


Nu har jag som är lite efter skaffat ett twitter konto. tror jag vet vad det innebär att twittera och hoppas att det kan gå bra för mig. Hahah ne men ni får gärna gå in och följa mig på twitter. Jag heter: loveislikeyou97 

Av Elin A - 23 januari 2016 08:30

 


Grafofobi: rädsla för skrivning och läsning

Gymnofobi: rädsla för nakenhet

Hedonofobi: rädsla för nöje

Hypnofobi: rädsla för sömn och att somna 

Kromofobi: rädsla för färg eller färger 

Logofobi: rädsla för ord 

Nomofobi: rädsla för att vara utan mobiltelefonkontakt

Phagofobi: rädsla för att svälja

Phobofobi rädsla frö att bli rädd

Av Elin A - 22 januari 2016 22:53

TÄVLING (Kollage): Zalando Fashion Week

1. Här | 2. Här | 3. Här
Detta är fårn en affär som heter Zalando. De har de mesta olika kl'der på denna sidan. När jag såg dessa plagg så önskar jag värkligen att jag kunde trivas i jeans. Nu är det så att jag personligen inte gör detta. Men hoppas att ni kan få lite fin insperation. Klicka gärna in och titta på dessa.

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards