loveislikeyou

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin A - 8 maj 2012 13:39

 


Står just nu och vänter på att engelskan ska börja. Tidigare i dag har vi haft So, Språk och hemkunskap. nu börjar jag


Pussoch Kram Elin  

Av Elin A - 7 maj 2012 18:15




När jag kom hem så fikade jag och sen satte jag mig uppe och gjorde " ankor " ( sådanna som är på bilden längst ner). Sen så har jag städdat mitt rum ocg smsat med en apa. Eller det är min apa som egentilgen är Casper men endå. Sen vet jag inte ska nog inte göra så mycket mer idag. Kanske se på tv och sitta vid datan slapa och mysa.


Puss och Kram Elin      

Av Elin A - 7 maj 2012 11:02

 


Hihi älskar denna bilden. Just nu sitter jag med Hampus i kafiterian. Det blir inte lektioner idag för att jag står i kafiterian. Det kommer inte så månaga men det är gasnka skönt att var här och slippa alla lektioner under dagen. Fast jag har ingan pengar och jag är super hungrig. Och det var någon soppa idag så får nog springa bort till salins eller banken och ta ut litte pengar så jag kan köpa något i kagiterian. Annars händer det inte så mycket ska plugga litte nu.


Puss och Kram Elin   


Av Elin A - 6 maj 2012 20:10

Jag och Casper :) <3

   

Jag och Casper <3

 

Jag <3

mitt presentbord

 

mattbord

Mattbord

  

Idag har jag haft en underebar dag med komfirmations dag. Vi var i kyrkan och gjorde upträde. Och som ni kan se så var även Casper med. Efter kryrkan så åkte vi till byggdegåreden och då följde Casper också med. Det var super kul enligt mig för både mammas och pappas släkt var där samtidigt. Det var det första kalaset det varit så sedan dem skilde sig. Men det var kul nu kanske det blir igen om 2 år när Ebba konfirmerar sig. Sen efter det så åket jag, mammas familj och Casper hem till oss och jag och Casper myste och Sen så fick jag plocka ordning på mina presenter. Just nu sitter jag ensam uppe och ser på Mästarnas mästare. Men ska nog sova snart så jag är pigg i morgon i skolan.


Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 5 maj 2012 21:00



Jah nu är dena dagen också snart slut. Ska sova sanart så jag är pigg i morgon på konfirmationen. 



Puss och Kram Elin   

Av Elin A - 5 maj 2012 11:44



Det regnar!  Jag, Moa, Isak och Tim har gått hem från Isak och Tim. På bilden se ni Isak och Moa. Det blåste super mycket och började regna när vi gick hem. Men ni sitter jag och ser på film medasn de andra leker med lego och ser på film samtidigt. Vi ser på ice age. Mamma och Andreas är inte hemma än men dem kommer nog snart hoppas jag för jag böejar bli hungrig.



Puss och Kram Elin    

Av Elin A - 5 maj 2012 08:07

 



Nu bjudert jag på två bilder av mig när jag badade i Lyserkil. Eller vi var snarer på knfirmationsläger vid lysestrande. Men det har jag redan bloggat om. JUst nu sitter jag och myser under täket framför en bra film. Sen sak vi åka till Danniel och Anette för att slakta lamm och jag ska med och hålla koll på de mindere baranen. Sen ska vi till vara och handela det sista inför konfrimationen. Efter det ska vi till jungs byggdegård och duka. Sen får vi se vad som händer mer. Kanske bloggar senare.


 Puss och Kram Elin      

Av Elin A - 4 maj 2012 20:22

 



Just nu sitter jag och Moa och set på Adam och Eva. Moa fick välja film. Vi myser och jag äter popcorn och moa äter annat godis. Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde i skolan. Men det blir inte något av att åka till pappa för han kunde inte hämta mig.


Puss och Kram Elin   

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards