loveislikeyou

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Elin A - 2 juni 2014 22:00

   

 

Idag hade jag bara svenska. Vi gjorde inte så mycket gick mest igneom nationella och ett annat konstigt papper. 

 

Sedan var jaf på kss. Men de va inte så farligt som de låter. Eftersom jag bara va hos psykologen. Det gick väldigt bra ska jag säga.  Sedan åt vi på sjukhuset. 

 

När jag kom hem så städade jag och börja se på frosen igen. Grejade även med tvätten och sådant pyssel hemma. 

 

Var på en super kul parad i lidköping. Det var DLG som hade den och sådant. De var utklädda till massa olika saker med olika teman. Kommer vissa massa bilder i morgon. 

 

När jag kom hem så åt jag mat sedan har jag även sancakt med min pojkvän ett bra tack. Fatt vad jag är lyckligt låttad som har fått en sådan fin och underbar pojkvän. Kan inte fatta det alltså det är en sådan underbar känsla.

Pöss och Kram<3

 

Av Elin A - 2 juni 2014 14:30

                       

 

Såå irriterad just nu.. Men endå glad. Jag är irriterad för jag har fixat en underbar video som jag skulle lägga upp. Men det går inte.. Jag skulle lägga upp den från movie maker. Men ni får överleva utan den videon. 

 

Såå taggad på att berätta om detta för er för det har varit en utav de bästa hajkerna i hälgen. Så himmla lycklig är jag. 

 

Torsdags: Jag åkte till hjo och var med en kompis. Vi gick typ på marknad och sådant. Det var super kul. 

 

Fredag: Jag åkte till göteborg. Efter mycket problem kom vi endå fram. Vi var bara 50 min sena. Sedan hende något skumt. Vi snacka med en annan scout som bara kom fram till oss super kul ju. När vi väl kom till utby Så var vi först. Men vi var bara 4 deltagare. Vi körde en lek som hete mördaren. Det var väldigt kul. Sedan fick vi typ sätta upp tälten och få iordning där.

 

Lördag: Idag åkte vi in till Göteborg och gick runt. Jag gillar att det var stånd som visade att de stöte HTBQ. Jag och mina kompisar gick runt och samlade på pins och endel kondomer. Det var typ de man fick gratis. Det var väldigt häftigt. Sedan åkte vi en sväng till shock.

När vi kom tillbaka till Utby så gick vi som en tipspromenad med Alkohol och drog tema. Det fanns 3 aktiviteter oxå. Den första var att man skulle kasta bollar och så. Sedan kasta battenblonger på en utav arangörerna. sist var det sprindelnätet. Man skulle lixom ta sig igneom utan att nudda några trådar. De var svårt. Men jag fick mest poeng. 

Efter det hade vi festmåltid med tacos och sedan disco. Så kul har jag nog aldrig haft på ett disco. Så underbart. 

 

Söndag: Idag fick vi packa ihopp allt. Det kändes synd faktist. Sedan skulle vi in till Göteborg och gå med i parade. Det var super cool hade så underbart kul. Men det var ganska lång väntan innan vi skulle gå. Men vi gick ju som NSF scouter. Vi typ sjöng å hade ass kul. Det dåliga var att vi gick runt med våra scoutväskor. Så det blev ju ganska super tungt efter ett tag. Det är synd att vi inte fick se mer av paraden. För framför oss hade vi scouter och bakom hade vi en galning på enhjuling. De var dock ganska coolt. Har även fått fina nya vänner. På tåget hem satt jag och skrattade åt en kudde. Så kan ju säga att jag var trött haha. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards