loveislikeyou

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Elin A - 17 juni 2014 20:00

   

 

Idag började jag inte jobba förens vid halv 10. Det var väldigt skönt faktist. Idag har jag varit med när fritides åkte till Vara för att spela minigolf. Det var ett äventyr för endel eftersom vi åkte linjebuss. Jag tyckete det var kul. jag var själv inte med och spelade men jag var med och stöttade ett lag och förde deras protokoll. Jag hade det super trevligt.

 

Sedan fick vi varsin glass hos den underbara Titcisana. Hahah kan värkligen inte stava hennes namn.  Men hon gör super god hemmagjord Italiensk glass. Det är så underbart rekomenderar starkt. Hon finns i badhusparken.

 

Jag har inte gjort så mycket mer. Jag spelade spel med en som var på fritids och så hade några en klädaffär som jag var och handlade i. Väldigt kul tycker jag specigelt när jag får vara med.

 

När jag och min syster kom hem så såg vi på film och så. Inte alls gjort så mycker. Men det har varit underbart.  

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards