loveislikeyou

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Elin A - 12 juni 2014 21:31

       

 

Idag har jag varit på första studenten som jag bryr mig om. Min pojkvän har nämligen tagit studenten idag. Vi har inte gjort så mycket. Han var uppe väldigt tidigt. Vi gick till hans student och stod enbit ifrån där de sprang ut så såg inte det så bra. Men de gjorde inte så mycket jag hade väldigt kul. Jag hade massa balonger i ett snöre. Men vi såg när han åkte runt på flaket. Efter det åt vi super god mat och sedan bara slappat. Men det har varit gött. 

 

Pöss och Kram<3 

Av Elin A - 12 juni 2014 14:15

   


Jag är nykterist vilket innebär att jag inte dricker någon alkohol och jag vill inte de häller. Jag valde detta främst eftersom min mormor har lovat att betala mitt körkort om jag inte dricker, röker eller snusar. Och jag är ju snart 18 så finns ingen vist att brytta dessa löfte. 

Sedan är jag ju också med i nykterhets scouterna. Så då dricker jag ju inte heller alkohol.

 

Jag förstår serigöst inte var för man dricker alkohål. Kan någon förklar så gör det snälla?? Det är ju inte så  att jag har något emot dem som dricker. Men jag anser att man kan ha mycket kul utan att ha alkohol med i bilden. 

 

Jag håller på med en undersökning jag kommer lägga ut här där man ser när man börjar samka på alkohål. Endel vet redan detta eftersom jag har frågat endel på facebook. 

 

Pöss och Kram <3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards