loveislikeyou

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Elin A - 24 juni 2014 20:45

     

 

Idag så har jag jobbat. Jag började tidigt redan kl 8. Okej de kanske inte låter tidigt nu men de var det då. På förmidagen så lekte vi och sedan såg på sommarlov. När några åkte på simskola så bakade vi som var kvar chokladbollar. De blev sedan till efterett. Vi var även enstund med dem på Syrengården. Syrenen är dagiset där. 

 

Efter maten så hade jag en presentation om scouting. Det blev väldigt kul. Jag hade bilder från mina erfarenheter och upplevelser. Jag hade även med min scoutskjorta. De hade massa frågor och några som var intreserade. Efter presentationen så körde vi 3 lekar. Det blev väldigt lycket. 

 

När jag var klar så hade en tjej där fixat en 7 kamp. Vi han bara med 2. Den ena var slom med fotboll och den andra var att man skulle bygga ett likadant ton som der redan fanns. Jag slutade efter fikat. 

 

På eftermaten så åkte vi med familjen och spelade minigolf i Skara. Vi skulle fira mamma och hennes mans bröllopsdag. Sedan åt vi på mcdonalds. För er som vill veta så förlorade jag på minigolfen. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards