loveislikeyou

Alla inlägg den 6 juni 2014

Av Elin A - 6 juni 2014 17:15

           

 

Det  blev ju tyvärr ingen blogg om dagen igår så gör den nu tänkte jag. 

 

På teaterlektionerna så planerade vi inför spökvandringen. Vi har i fronbyn och tittade för att få massa insperation. Jag är med i marknadsföringsgruppen. Så vi började skrissa på affich förslag och skriva upp de man kan få sponsorer. Men de började renga massor när vi var vid fornbyn. 

 

På svenskan så såg vi på ett tal som någon hade på nattionaldagen 2000. Sedan typ reflekterade vi över detta och anvende en förbered värktygslåda. 

 

Efter skolan åkte jag till min pojkvän. Så himmla underbart. Tåget var dock sent men jaja. Och min data dog så de va inte mycket som gick som jag ville innan. Men jag fick underbara pankakor när jag väl kom fram och vi orkade göra dem. På kvällen gjorde vi inte så mycket. Såg på film typ. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards