loveislikeyou

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Elin A - 8 juni 2014 21:00

         

 

Fredag: Hehe ja antar att vi inte gjorde något sepecigelt idag för jag har inget minne av vad vi gjorde å inte min pojkvän häller. Vet bara att jag somnade innan han gick och lade sig. 

 

Lördag: Idag var vi på liseberg. Det var super kul. Fast massor med folk så vi åkte inte så mycket. Men vi spelade och jag van ett gossedjur och fick ett av min pojkvän. De godiset jag van sålde jag till min mamma så jag tjänade pengar. Vi åkte tyvärr inte helex hade gärna velat de men det var 2 timmars kö störedelen av dagen. Så vi hoppade över den. Jag somnade så fort vi kom hem till han jag hade såå ont i förtterna. 

 

Söndag: vaknade tidigt idag av en mardröm det var väldigt jobbigt. Men jag låg och såg på film tills min pojkvän vaknade. Sedan badade jag det var super skönt. Vi försökte se på film men den laddade bara hela tiden. Så de gick inte så. Men vi bakade chokladbollar. De blev super gott. Sedan åkte jag hem. Inte gjort så mycket hemma har super huvudvärk just nu ska nog försöka sova lite snart. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards