loveislikeyou

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Elin A - 9 juni 2014 21:30

         


Yeey idag var det de sista lektionerna innan sommarlovet. På svenska så hade vi betygsamtal för svenska och engelska. Det gick la sådär men jag är godkänd iallafall. På matten hade vi prov. Det kändes faktist bra. Vi hade betygsamtal efter provet och jag är ganska nöjd med betyget. På engelskan så fixade vi en översätningsövning i klassen. Det gick gansaka snabbt. Och sedan fick vi sluta. 

 

Jag åkte till Leverne efter skolan för att vi skulle stå och dela ut papper om alkohåll och ungdommar. Det var typ ingen som bryde sig. Finns inte många ungdommar i Leverne så det var inte många som var intreserade av dessa. Alltingen var de äldre eller yngre barn de hade. Men vi fick iallafall visa upp oss som scouter. Samt att visa att vi inte stöttar langning av alkohåll. 

 

Jag har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Jag har typ duchat och sett på film. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 9 juni 2014 10:31



Några videos som jag tycker är roliga och gärna tittar på när jag är ledsen. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards