loveislikeyou

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Elin A - 19 juni 2014 21:30

     

 

Idag så har vi inte gjort så mycket på fritidset. Vi har fortsatt med spis plattorna. Så de är helt klara nu de sak bara fästas. Vi fick även göra som banderoller eller långa dukar. Vi fick papper och sedan skulle vi måla sådant med midsommar tema eller sommar tema på som vi kunde ha som dukar till maten för vi hade midsommar mat. Några var även ute och plockade bloggor. Det blev väldigt fint och mysigt. 

 

Till maten blev det efterett. Det var glass och jordgubbar. När vi var klara så gick vi bort till det andra fritidset. Det rengade massr. Vi satt inte och spela massa olika spel. Det var riktigt mysigt. Jag van några gånger och hade extremt kul. 

 

Jag slutade tidigt idag. När jag och min syster kom hem så bakade jag kladkaka och såg på serier med henne. Han även städat mitt rum mycket bra. Jag är nöjd. Skulle behöva sova snart. Men jag är super trött men inte sov trött utan ja jag vet inte hur jag sak förklara det. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards