loveislikeyou

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Elin A - 4 juni 2014 22:00

         

 

Idag så hade vi steptest på idrotten. Det var sjukt jobbigt pågrund av att jag är var super trött. Jag har sovit bra endå men jag känner mig bara tröttare. Steptest innebär att man går upp och ner på en benk alltså tar ett steg upp och sedan ett ner det är som att gå i en trappa. Men man ska göra detta i 10 min och ta pulsen vid varje minut. 

 

På rasten fixade min kompis på min blogg. Hon gjorde min nya bloggheader. Jag tycker den blev super nice. 

 

På matten hade vi genomgång på deta kaptilet. Egentligen skulle vi ha haft prov. Men vi hade som tur var genomgång inför provet. Så de blir uppsjutet.

 

Efter skolan var jag med min syster som skulle klippa av sitt hår. Nu har hon kortare hår än mig och jag anser att jag har kort hår. Men jaja jag skulle iallafall vellat ha längre hår än vad jag nu har. 

 

Pöss och kram<3 

Av Elin A - 4 juni 2014 11:49

   


Igår såg jag en helt underbar film. Det är kompicerad att förklara men jag ska försöka. Det finns vampyrer och dhampirer. Dhampirer är till för att skydda vampyrer och bli som väktare. Men de finns även de onda vampyrerna som kallas strigoi. De är exstremt svåra att döda. Den får 6 av 5. Haha ne men de e super duper bra. Och ger en ny syn på vampyrer. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards