loveislikeyou

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Elin A - 10 juni 2014 21:30

         

 

Idag hade vi egentligen inga vanliga lektioner. Men vi var i skolan endå vi som har teater eftersom vi är ifullgång med att planera spökvandringen. Vi satt i våra grupper och bestämde de som skulle bestämmas typ. Jag är med i marknadsföring och där är vi 4 personer. Vi delade upp som huvudansvar. Jag fick affischen tillsammans med en tjej som är super duktig på sådant. ( hon gjorde min bloggheader). Vi satt och letade insperation på skräckfilms omslag och sådant. Vi vär även i fronbyn och fotografferade lite för insperationens skull. 

 

När jag kom hem så bakade jag bröd till mig. Jag såg även på en super rolig film som heter flypaper. Den handlade om 2 grupper som rånar samma bank. Det går inte så bra men den är en komedi så ni fattar grejen. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 10 juni 2014 11:30

   


Tänkte snacka om en helt super bra film. Den handlar om 3 killar som bestämmer sig för att de ska var singlar för att en av dem blir dumpad. Men det blir garanterat svårare. Specigelt när de 3 personerna hittar någon person som de tycker extra mycket om. Jag tycker den är super bra gillar skådespelarna. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards