loveislikeyou

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Elin A - 16 juni 2014 21:00

 

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har inte haft något att blogga om i hälgen men brukar ju inte blogga när jag är hos min pojkvän. eftersom vi inte gör så mycket. Kan ju säga att jag är stålt över maten jag gjorde. Det var köpt grilladkykling och ris. Så duktig. 

 

När jag kom hem så ärkade jag inte blogga häller. Mina kusiner var här och de åkte inte hem föräns efter 22. 

 

Idag har jag jobbat första dagen på mitt sommarjobb. Jag tycker det är super kul. Jag är på ett fritids. Jungs skola och fritidshem heter det. Där av bilden. Det käns inte som jag har gjort så mycket men mitt jobb är ju egentligen bara att ta hand om barnen. Men det är inte så bara imällanåt. 

 

Pöss och Kram<3 


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards