loveislikeyou

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Elin A - 11 juni 2014 22:00

         

 

Idag hade vi idrott. Då skulle vi spela brändboll. Det gick inte alls bra. Det var teater mot dansarna. Gissa hur det gick. Vi förlorade med 3 poeng. Men allts insåg att det är få iklassen som har bollsine eller årkade brysig men jag tyckte det var kul. Å endel försökte iallfall även om det inte gick bra. 

 

Sedan hade vi kulturvandring. Vi skulle gå cirka 5 km runt i Skara. Och göra olika stationer. Det var faktist inte farlgit. Bara att vi gick fel någon stans. Det gick väldigt bra.  Vi fick ganska många poeng. Bildern är från tågmuset. 

 

Jag har även åkt till min pojkvän. Han tar nämligen studenten imorgon. Tåget var bara sådär 30 min sent fram. Vi har inte gjort så mycket hans kompis är oxå här. Det är förvånansvärt kul 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards