loveislikeyou

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin A - 13 maj 2014 21:06

   

 

Inatt har jag sovit super dåligt. Jag somnade vid tre. Men som tur är så hade jag sovmorgon och kunde sova till typ 10. Jag gick upp halv 10 men varit vaken massa gånger imellan. Jag fick skjös till skolan. 

 

På historian såg vi på som filmer om kommunismen. Det var la inte super intresant hade gnask svårt att konsenterarta på grund av dålig sömn. Började känna av svag huvudvärk. 

 

På kultur och idehustorian så snackade vi om neokonservatismen. 

 

Efter skolan satt jag i min sackosäck och såg på film. Såg en beck film och lite av en annan. Det var väldigt mysigt eftersom jag hade sådan huvudvärk.

 

Var även på en förstälning min syster hade med skolan. Men först skulle de ha föräldra möte men barnen fick barnvakt. Så jag var där. Men jag snarare barnvaktade än blev barnvaktad. Men det var kul att springa och leka med små barn. Sedan köpte jag även låtter. Men van tyvärr inget. 

 

Pöss och Kram<3

 

 

Av Elin A - 13 maj 2014 14:45

 


Tänkte berätta om bonde söker fru. Jag följer det pogramet av en stor alndening. Det är för att det är den enda gången hela familjen sitter samlade. Men självklart så gillar jag ju själva programet oxå. Man det käns som att det är uppgjort. Det är ju inte direktsäning. De vill ju att allt ska framstå på ett sätt. Det kan var uppjort i förväg. Men jag gillar endå konseptet och att de försöker få kärlek. Men man ser ju inte allt vad som händer så som bakom kuliserna.

 

Pöss och kram<3


Av Elin A - 12 maj 2014 22:15

   

 

Idag har jag inte varit i skolan. Eftersom jag engelskan och svenskan var instälda. Och matten jobbade jag hemma med. 

 

Jag vaknade vid 10 och gjorde inte så mycket. Såg på film tills jag gick ner och åt frukost. Jag gjärade även med tvätten för att få lite pengar. Till min pojkvännen present när an tar studenten. Såg även på en film och jobbad med matten. 

 

Sedan åkte jag till Skara för att jag skulle på en sak i Domkyrkan. Jag och en kompis åt pizza innan. I domkyrkan så var det Stina Ekblad som läste dikter och någon orkäster. Det var inte det ja trodde men det var bra endå. Sedan åkte jag till mammas kompisar eller mina kompisar vet inte vad jag ska säga dem men jag gillar dem endå. Jag ska iallfall sova hos dem för att ingen skulle behöva hämta mig i skara. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 12 maj 2014 14:15

 

 

Ett av de tv pogram jag följer eller snarare har följt är detta. De heter trolljägaran och handalar om att de sätter ditt nätmåbbare eller sådannan som hotar via internet. Robert Aschberg tar reda på vad som hänt och konfronterar dem och ser till att de får strafet de förtjänar. 

 

Jag gillar dett för att jag annaser att det är för få som visar baksidan med internet och att det är få som gör brott som får straff. Och många vet inte enss att det är olagligt om de gör något på internet.  Men detta pogrammet går inte juse nu och vet inte när det startar igen. 

 

Pöss och Kram<3 


Av Elin A - 11 maj 2014 22:15

         

 

Lördag:  Idag var det marknad i Vara. Sjävklart vill jag ditt men de va inte så stort som jag tordde. Men köpte en ny väska iallafall. Köpte faktist inte så mycket mer. Men gillade känslan. Men det var inte så stort som jag tänkte det. Men vi åt glass hos titsianas innan vi gick till mormor. På kvällen så grillade vi. 

 

Söndag: Idag har min syster konfrimerat sig. Det var la sådär i kyrkan. De hade gjort bra filmer eller vad man ska kalla det. I byggdegården efteråt så gick jag och min pojkvän och gömde oss i källaren och såg på film. Det gick sådär för de sökte alltid mig vi fick itne va ifred särkilt länge. Jag fick oxå paket eftersom jag har fyllt år. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 11 maj 2014 12:00

 


Tänkter kolla om det finns inträsse för en bloggdelnig. Alltså kommentera med er bloggadräss om ni är intreserad av att vara med. Väljer en nästa söndag. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 10 maj 2014 12:00


Jag tänkte snacka om mitt favoritband som är black veil brides. De är ett amrikanskt band. Medlemarna är Andy Biersack (sånger), Ashley Purdy ( bas, bakgrundsångar), Jake Pitts (Sologitarr), Jixx ( kompgitarr, violin) och Christian "CC" Coma (trummor). De är väldigt kända för deras annorlunda klädsel och smink. 

 

Pöss och Kram<3

Av Elin A - 9 maj 2014 17:00

         

 

Idag så när vi kom till skolan satt det hjärtan på alla skåp och på varje hjärta stog det något gulligt. Jag kände mig glad. Jag tror att det var meningen man liksom kände sig uppskatad. Jag tyckt det var en super ide.

 

På matten hade vi genomgån. Vi fick även gamla nationella prov som vi kunde öva på inför det riktiga som vi ska ha om några veckor. 

 

Vi hade historia prov idag. Det kändes svårt. Jag jag fick faktist godkänt. Det hadlade om andra världskriget. Så nu kan jag lägga mig det bakom mig. Det käns väldigt skönt faktist. 

 

Vi hade ingen engelska idag för att vi fick gå på slutprudoktionen igen om vi ville. Men jag åkte hem istället. Jag har rdean sett den 2 gånger ju. 

 

När jag kom hem så fixade jag 2 tidsinstälda inlägg ett på lördag och ett på söndag. Båda kommer upp vid 12. Det ska bli spännande och se om det funkar inte annvänt det förut. 

 

Ska snart åka och hämta mina systrar och min pojkvän. 

 

Pöss och Kram<3

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards