loveislikeyou

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin A - 4 maj 2014 22:30

                   

 

Super förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte haft något att blogga om eller så har jag haft för mycket att göra under fredagen och lördagen. 

 

Fredag:

Lite snabbt om fredagen. Jag var och klipte mig. Det blev väldigt kort för att jag hade slitet hår. Men den största förändringen enligt mig är att jag inte kan se min lugg längre. Så det är inte så kul. 

 

Vi gick även runt lite handlade på en secendhend, lekte i lekpark och var på en leksaksaffär. Vi gjorde inte mycket mer. Vi spelade även monopol. Det gick la sådär för mig. Men de var kul endå. 

 

Lördag:

Idag kom min underbara kompis. Två av dem skulle komma men den ena blev sjuk. Vi hade super kul eller iallafall jag. Vi badade iallfall jag och min pojkvän. Det var svin kallt. Vi badade i Lidan en liten å eller vad man ska säga. Man jag överlevde det tog bara 10 min att komma ner. 

 

Vi gjorde även om min pojkvän till tjej. Vi platta hans hår och sminka honom. Han blev söt enligt min men han hade inte samma åsikt. Jag och min kompis klädde ut oss som killar. Vi blev super coola. Eftersom båda har någolunda kort hår så var det inte svårt. Vi lindade även in brösten i bandag så de skulle se mindere ut. Det gjorde ont efter ett tag. 

 

Vi spelade monopol och såg på gladjatorerna. Kollade även på gamla bilder vilket jag tyckte var väldigt underhållande. Min syste blev en döskalle. 

 

Idag:

Det har inte hänt så mycket. När jag och min pojkvän vaknat och sett på en film så åt vi glass frukost i sängen. Det var väldigt gott. 

 

Vi har börjat se på Beck. Han har sett alla men jag har inte vågat se för jag är väldigt rädd när det gäller filmer. Men de var inte alls otäcka. Så det gick väldigt bra. 

 

Är super glad att min pojkvän varit här. Han gör mig så lycklig. En ska som käns bäst med honom är att jag kan snacka med han när jag mår dåligt eller tänker på något. Många tycker jag ska blogga mer om kärlek men jag tycker det är svårt att veta vad man ska snacka om då. Så vill ni veta något fråga på bara. 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 1 maj 2014 22:00

           

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Elins fördelsedag..Ja må hon leva ja må hon leva.. Idag är det iallfall min födelsedag. Men alltså när jag var mindre så var jag super avundsjuk på alla som fylde år i skolan. När alla stälde sig upp och sjöng. Men nu har jag inset att jag har super tur som fyller år på en röd dag. 

 

Igår så blogga jag inte för det blev så mycket endå i slutändan. Jag fick fina persenter av en fick jag en film och ett halsband av en anna fick jag choklad. Jag fick även många grattis kramar. 

 

Vi såg på 3:ornas slutpruduktion. Den var så underbart bar. Det var Alic i underlandet fast en mordärn variant på den. Det var spännande för det hände mycket oväntat enligt mig. Jag tycker värkligen ni borde sen den. Gå in hääär isåfall. 

 

Efter det var klockan redan 17 så jag åkte direkt och möte min pojkvän. När vi kom hem så spelade vi monopol. Men vi blev inte klara. Men vi sparade och får fortsäta någon annan gång. Vi var ganska trött så jag gick och la oss tidigt.

 

Det där med tidigt blev jag staffad för på morgonen. För jag vaknade tidigt. Men jag såg på hem till midgård. Medans min pojkvän sov. Sedan kom min familj upp och grattade mig med presenter. Det var många finna presenter.

 

Vi har inte gjort så mycket idag för att min mamma va sjuk. Men vi har bakat en tårta. Den blev super god. Men vi misslyckades lite. Men resept har ni hääär. Vi har ätit pizza för att ingen årkade göra något.

 

Vi har även sett på  Humorgalan. Som inte alls var så rolig. Det får mig att tänka vad lite man kan ge för att ge så mycket. Jag skulle super gärna göra något gneom att bi månads givare. Men jag är för liten och har för dålig inkomst. Men du kan göra skilland så gå in hääär

 

Pöss och Kram <3

 

 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards