loveislikeyou

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Elin A - 2 mars 2014 18:52

Tänkte passa på att blogga när jag endå är fast på tåget. Det har tydligen hänt en olycka mellan borås och knalleland så är fast i borås har varit här i 50 men ska vänta i 25 min till.

Har varit hos min pojkvän i det har varit super kul. Han hade fest på lördagen. Det var spennande för jag har aldrig varit på sådan fest förut. Jag kan ju medela att jag var den enda nyktra men det kändes bra. Jag hade varit super närvös innan för gillar inte att träffa många nya människor samtidigt. Men det gick super bra.

Idag har vi dock inte gjort så mycket vi har typ städat eller iallafall han sedan har det inte hänt mycket mer. Men det är väldigt skönt. Vi såg även klart filmen the hobbit. Den var väldigt bra men ganska lång.

Pöss och kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards