loveislikeyou

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Elin A - 6 mars 2014 21:00

 


Var på sjukhuset idag och fick veta att jag är allergisk mot uvb ljuet. Det är det ljuset i solen man blir röd av. Så nu blir det massa solskysfaktor på armarna och inga långa stunder i solen. Då blir det jobbigt. Fast det blir la inte mycket skilnad har aldrig varit ute mycket men när ja tänker efter kanske de är för att ja mått dåligt av soljuset innan oxå. 

 

Jag var inte i skolan för att jag sovit så dåligt i natt. Så det blev att vara hemma och se på film. Stort sett inte gjort så mycket mer idag. Typ pysslat lite och liknade. Mest slappat. Men det behövde jag. 

 

Men jag var på scouterna. Vi gick runt och letade kort med utmaningar på. Det var väldigt kul. Jag såg ett ensamt trädd som behövde en kram och sedan parkerade min kompis mig på handikapparkeringen. Hon tyckte att jag passa bara där. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards