loveislikeyou

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Elin A - 13 mars 2014 21:45

   


Idag hade någon fått för sig att jag skulle cykla.. Så jag gjorde det. Det var jobbigt. Känner att jag fått väldigt dålig kondition. 

 

Sedan i skolan så hade 9:orna intagningsporv. Så vi var typ gaider. Det var väldigt kul. Vi fick gå runt på typ stationer. Våran grupps första station var lekar med 2:orna. Det var väldigt kul. Jag lärde mig massa nya teaterövningar. Det var väldigt spännade. 

 

Efter det så skulle de göra själva provet. Men det är egentligen inte så farligt som de låter. Men vi fick typ gå rutn och ha som rast. Sedan lunch.

 

Efter maten skulle vi ha rundevisning och regestrea dem på katedralwebban. Det fanns massa godis i rummet. Men inte så läng.  Vi såg även en del av detta årets slutprudoktion. Samt på film lite av förra. 

 

Sedan hade de intevju så då fick vi andra sitta i biblioteket och snacka. Det hände inte mycket mer. Men det var väldigt trevlikt tyckte jag och att jag fick vara med kompisar jag inte brukar va med. 

 

På kvällen hade jag scouter. Vi snackade om alkoholl och drogor. Det märktes att alla i min grupp  hade så olika erfarenhet med tanke på ålderskilnaderna. Så det va kul faktist. 

 

Har precis snackat med min pojkvän. Ska aldeles sanart sova. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards