loveislikeyou

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Elin A - 26 mars 2014 22:00

       

Idag på idrotten. Så körde vi boxning. Fatta vad kul det var eller? Det var så jobbigt har träningsvärk i magen. Vi gjorde med blandligt med sitaps och armhävningarna. det blev härligt. Kände mig super glad efteråt. 

 

Sedan hade vi matte. Det går inte så bra. Detta e första kapitlet jag har svårt för. Matte e ganska lätt men alltså nu går det bara inte. Jag fattar inte å det tar stopp. 

 

Efter skolan har jag inte gjort så mycket. Var på en typ behandling. När ja kom hem så tränade jag med hjälp av wii spelet. Det går faktist bra. Var jobbigt för jag har redan träningsvärk i magen. 

 

Såg även på uppdrag granskning det handlade om en man som förs ihjäl i en sandlåda på Herrjunga staion. Fatta vad hemskt han var en människa med massa pengar och hus men denå försö han ihjäl. Sådant borde inte händ. Och folk borde sett de tidigare. 

 

Har även sett halva Kalla fakta om matte fjaskot som Sverige är. De har gått bakåt i våra matte kunskaper. Det är hemskt. De tästade en helt ny sak utan att grunda den. Och det gick som det gick 

 

Helt sjukt snackade om sömnproblem. Det var interesant för att ja har det. Det är farligare än jag trodde. Men såg inte klart de pogramet får gröa det senar. Rekomenderat starkt att se dessa. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards