loveislikeyou

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Elin A - 17 mars 2014 20:15

          


Nu är jag hemma igen efter en underbar hälg hos min underbara pojkvän. De har varit mysigt. Tja ifredags så kom ja ju ditt. Då käkade vi pizza. det är väldigt gott. Sedan såg vi typ på film så som vi brukar göra. Lördagen hände la inget specigelt vi såg på film å sådant.

 

Men på söndagen var vi och badade med en av hans tjejkompis. Vi hade välrigt kul sedan åt vi pizza igen. På måndagen så hade jag studiedag alltså idag. Det var därför jag kunde stanna. Så jag var hos han medans han var i skolan. Det kändes lite kontstigt. Men jag är glad att jag fick göra det. Efter hans skola så var vi och gymmade. Jag gymmade inte så mycket men jag var där iallafall. 

 

Just nu sitter jag och ser på Familjen annorlundag. Det tycker jag är väldigt kul faktist. Fattar inte hur dem lyckas. 

 

Pöss och Kram<3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards