loveislikeyou

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Elin A - 12 mars 2014 18:45

     


Idag har jag varit hemma. Även min syster var hemma idag. Så jag var ju iallafall inte ensam hemma.  Som vanligt blir det inte så mycket gjort. Jag har sett på film. Samt färgat håret rosa som syns tydligt på bilderna. Är super nöjd med den. 

 

Var även en stund i Lidköping när min syster var hos tandläkaren. Det var skönt. Var även ute och gick det är där bilderna är tagna. Det kändes faktist skönt.

 

Känner mig lite rädd för solen när jag fick veta att jag är allergisk. Men vet att just nu är det ingen fara iallafall. Hoppas det inte blir allt för svårt i sommar häller. Men säker kan man ju aldrig vara.

 

Just nu sitter jag och ser på Pocahintas 2. Jag gillar den filmen väldigt mycket och känner mig glad att jag ser på den. 

 

Vet inte riktigt vad som händer senare. Blir la att se på filmen klart och sådant. De ska få gäster hitt och ha något sorts möte. Det blir nog inte så spännande. Men jag behöver som tur är inte vara med. Ska någo även snacka med min underbara pojkvän. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards