loveislikeyou

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Elin A - 20 mars 2014 22:15

            


yey haft en helt underbar dag idag känner mig super lycklig. 

 

Dagen började med att vi skulle ha teater med skara skolscen. Det var helt underbart. Först skulle vi jobba med att hålla fokus och inprovisationer. Det var massa olika sortes övningar vilket var väldigt kul. Man skulle oftas vara två och två och vi bytte ofta så vi fick vara med olika personer.

Sedan hade vi en liten rast. Efter en stund så skulle vi jobba med karaktären. Man fick bilder och skulle välja en och utgå ifrån den och skapa bildens liv. Det var väldigt kul. Specigellt efter som i slutet så skulle vi spela med karaktärerna det blev super bra och lite känppt.


På eftermiddagan så åkte jag till mormor. Vi skulle till Lidköping och jag skulle till sjukhuset och snacka med en sjuksköterska om min vikt. Det gick faktist bra jag hade gått ner igen även om har en paus i mitt gymmande. Efter de gick vi i affärer och kollade. Vi tog även en fika. Det var super gott.

 

Sedan på kvällen så var vi på en dans förestälning först var det killar helenas danskskola. De var super duktiga och om jag fattade allt rätt så var de nybörjare. Det var väldigt coolt. Efter det började det i stora salen. Det var Complete som dnasade. Det var så häfitgt. Lampor och ljud. De typ åkte in i datan så var väldigt kul. Vet inte hur jag ska beskriv dett. Det var en sådan häftig upplevelse. Sedan fick vi kramar och köpa tröjor och ta kort. 

 

Är trött och ska sova snart. är ju en dag i morgon oxå. Känner mig så lycklig. 

 

Pöss och Kram<3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards