loveislikeyou

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Elin A - 25 mars 2014 21:45

       

 

Idag har det inte hänt något specigelt. På historian så såg dem på en film så jag fick sitta utanför och plugga. Filmen va om d-dagen och jag e sådan så jag klarar inte av några filmer om andra världskriget och likande. Så jag fick söka egen fakta.

 

Under kultur och idehistorian gick vi igenom filosofer och mode under 1800- talet. Sedan skulle vi ha instuderingsfårgor på det. Det gick inte så bra för frågorna var super svåra. 

 

När ja kom hem så tränade på wii igen. Denna gången var det youga likande sak. Det kändes kul men jobbigt. Efter det fråga  min syster om vi kunde cykla och låna ägg för vi skulle göra vofflor. Det var gott.

 

När jag satt och såg på Äntligen hemma så fick jag hjälpa min syster med sin läxa Det gick faktist ganska bra tycker jag. Senare på kvällen snackade jag med min underbara pojkvän. Så himmla gullig e han.

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards