loveislikeyou

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Elin A - 23 mars 2014 21:00



       

Igår kom ja hem vid 00.00 så orkade värkligen inte blogga då. Men la mig och såg på film. Jaja. Men min sena hemkomst berodde på att vi var på kalas hos mammas och mina kompisar. Det var väldigt vi satt och snackade såg på gladiatorierna. Det var god mat och efterätt. 

 

Idag så har jag varit i Borås och träffat min underbara pojkvän. Fatta vad lycklig jag kände mig eller. Börja med att jag fick vänta i över 1 timma på hans tåg. Sedan gick vi runt i Borås. Det slutade med att vi åt på mcdonalds. Vi viste inte riktigt vad vi skulle göra så vi gick till bion. Och där köpte vi biljeter till hundråringen. Det är andra gången vi såg de. Medans vi väntade satt vi ute i solen. Efter bion gick vi till hans tåg. Och jag fick vänta en timma på mitt tåg. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards