loveislikeyou

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Elin A - 21 mars 2014 22:00

     

Ja vad ska man säga om dagen idag. Det började med att jag och mamma var på möte med elevhälsan. Det mötet kändes faktist som att det gick ganska. De såg problemet och kommer hjälpa mig. Men det kan ta tid endå.

 

Sedan hade vi matte och det fick la bra antar jag. Vi har lång genomgån och jobbade lite men fattar inte riktigt just nu.

 

Hade historia då hade vi förhör på Gadingstorm ( kan nog inte stava de ). Sedan gick vi igenom inför omprovet på kalla kriget. Som vi ska ha nästa vecka. 

 

Hade engelska men vi gjorde några svenska redovisningar och fick veta när vi ska ha nationellea prov. Jag jag insåg att de inte är så läng tills vi ska ha dem. Så bliv lite närvös för de. Men de går som det går.

 

Efter skolan så har jag sett på film och pysslat med min lillasyster. det har varit väldigt kul. Vi pysslade med garn och likande sedan såg vi på Lets denc. 

 

Pöss och Kram<3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards