loveislikeyou

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Elin A - 4 mars 2014 21:45

     

Kul.. Dagen började med att jag hade ställt klockan en timma för tidigt.. Men bättre förtidigt än för sent. Jag skulle till sjukhuset på morgon så mormor körde mig. Vi var bara där 50 min innan jag skulle på behnadling.  Så vi gick och fickade och snacka typ.

 

På behnadling skulle jag se om jag är allergisk mot ljuset som jag har solat med där. Jag fick ha på mig de skumma vantarna som. Det var som stora tumvantar som gick ända åvanför armbågen. Det fans även som luckor på den som man kunde öppna och stänga. Först fick jag på höger armen. Där fick jag ljuset som jag haft tidigare. Det man blir röd av i solen. På andra är det solarieljuset. Så det årterstår att se om jag är allergisk eller inte. 

 

Vi hade kulur och idehistorian. Vi jobbad om 1800 talet. Det var gnaska kul. Men jobbigt för jag var väligt trött. 

 

Idag är det semeldagen. Jag hittade ingen glutenfri varken på sjukhuet eller i skolan. Så när jag kom hem så bakade jag det. Det är stort sett det jag gjort i eftermiddags och pluggat. Och får nog fortsätta plugga.  

 

Pöss och kram <3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards