loveislikeyou

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Elin A - 11 mars 2014 16:00

       


Haha käns som att bilderna blev väldigt små. Men jaja. Jag har inte bloggat så nu gör jag det.

 

Ihälgen var min underbara pojkvän här. Det var riktigt mysigt. Kändes bra att vi var här oxå. Men vi gjorde inte mycket. Men så kan det vara. Men gillar att inte göra så mycket. Älskar han väldigt mycket. Han gör mig super lycklig.

 

Igår hade jag ingen årka att blogg. Jag mådde bra i skolan och hade väldigt kul. Sedan på kvällen när jag mådde jag dåligt kändes som att jag hade feber men hade inte det. Mådde dåligt på ett sätt om är svårt att förklar. Går inte förklara hur men så är det iallafall. 

 

Så idag är jag inte i skolan. Jag har inte gjort så mycket. Sovigt. Lysnar på ljubok. Har börjat lyssna på femtio nyanser av mörker. Den är väldigt bra. Har även blekt mitt hår. Får se om det bler någon annan hårfärg i morgon.

 

Just nu sitter jag och min syster som oxå är sjuk och ser på Pireats of the Carabien. Den är väldigt bra. Gillar den starkt. 

 

Pöss och Kram<3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards