loveislikeyou

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Elin A - 3 oktober 2013 22:30

 

Bild: Jag 

 

Idag så hade vi teater i skolan. Vi gick igenom karaktärsanalys. Där vi fick veta hur man gör när man tar reda på fakta om den man ska spela vilke är viktigt för troheten i ditt spel. Det var väldigt intresanr och mycker man får hitta på sjöv som aldrig kommer till känne domm flr dem som ser den. 

 

Sedan hade vi svenska och såg på en komiker som heter Magnus Betner. Den var super bra. och gick igenom en täxt vi läst om en tjej som typ våldtar en kille. Med andra ord jobbar vi om könsdiskrimenering. 

 

Hafe en till teater lektion. Då gick vi igenom hur man gör uppvärmningar på aldra bästa sätt. och sedan fortsatte vi med inprovisations övningar. Det var riktigt kul. Vi spelade en bil med mamma pappa barn och sedan skulle de komma en liftare och hade en känsla och sedan spridersig den känslan tills pappan får den och stiger ut då byters roller och en ny  filtare.

 

Hade scouter efteråt. Där skulle vi göra skabeluker. Jaag blev väldigt glad när jag oxå kan äta det. Blev väldigt mätt. gillar värkligen mina scouter

 

Har nyss packar sackerna finför hälgen när jag ska på en hajk. Kommer nog inte hinna blogga innan jag åker för kommer åka typ 30 min fter jag kommit hem. Men om inte annat hörs vi på söndag.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards