loveislikeyou

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Elin A - 26 oktober 2013 23:45

         

Bild1: Jag och moa 

Bild2: Jag och moa 

Bild3: Jag och moa 

Bild4: treanglakök som vi gör popcorn på 

Bild5: Popcorn 

 

Idag blev jag väckt vid 9 för att vi skulle åka till teakwondon. Jag kunde inte träna men följde med endå för att visa att jag hade vilja och ville. Någora var framme och frågade varför jag inte var med. Och då fick jag förklara hur det var med min hand. 

 

Sedan åkte vi till någon loppis. Där fanns mäst barnsaker och kläder. Men jag hittade 2 skitsnygga kläningar och 1 tröja som tyvär var för små. Men hittade en kavaj som passade. Gillade den väldigt mycket.

 

Sedan när vi kom hem så var det bara att durcha och städa. Satt även vid datan och tittade lite. Sedan kom våra grannar och vi hade så kul. De har 2 ettåriga bäbisar såm är sjukt söta och hur gulliga som hälst. samt två galningar till söner och en äldre som kom senare för att han fastnade i ett spel. Vi åt tacos och såg på film. Sedan gick vi ut för att popa popcorn på ett treangla kök. Det tog super lång tid och de som popade blev brända och de som inte popade poppade inte. 

 

Just nu ligger jag i sängen och snackar med en kompis på skype. Men ska nog sova snart är väldigt trött. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards