loveislikeyou

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Elin A - 17 oktober 2013 23:15

   

Bild1: Jag med sminking i spökvandringen

Bild2: Mina kläder i spökvandringen

 

Först hade vi teater lektion. Det var väldigt kul. Vi snackade om lite saker med spökvandringen. Det var väldigt tänkvärda saker faktist. Sedan hade vi lite inproviastions övningar. Men det blir bara mer och mer tekniker att tänka på. Men läraren säger att snart sitter allt i ryggmärjen så då behöver vi inte tänka på något som vi gör. Utan det sker bara pär automatik. 

 

Sedan hade vi svenska där har vi en praktikant som går på högskolan. Hon gick igenom lite om det och sådant. Hur man tar sig in på bästa sättet. Sedan gick vi igenom lexan vi hade tills i dag..

 

Sista lektionen var inställ på grund av spökvandringen. Så vi fic ungefär 3 timmars rast. Som jag satt och plugga på. Det gick faktist bra. Men kunde ha gått bättre..

 

Sedan hade vi smink tid och tid att byta om inför genrepet i fronbyn. Hade även uppvärming inför detta. Vi spelade inför 3:orna och några lärar samt några föräldrar. Det var väldigt spännande för vissa blev inte alls rädda andra blev super rädda.. Jag fick själv gå med nästan hela varet de sista och fy vad läskigt det var. Men jag klara mig endå. Hoppas att det kommer många i hälgen.. 

 

När jag kom hem så ficksade jag mat till hälgen och packa.. Tor inte jag kommer kunna blogga så mycket.. Men kommer göra mitt bästa för det.. just nu ligger jag i sängen och snakcar med en kompis i skype men måste sova snart..

 

Pöss och Kram <3 

Av Elin A - 17 oktober 2013 08:57


 

Svenska video ska se om det g¨r att se denna :3 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards