loveislikeyou

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Elin A - 9 oktober 2013 21:45

 

Tänkte börja med att svara på frågor na som ni ställt. Blev inte så många men några brev de i allafall. 

 

"okänd" har frågat " Varför bytte du stil?" Jag bytte för att jag inte alltid gillat denna stilen. Men inte vågat göra det men fick hjälp med det. Så nu är jag väldigt glad att göra det. 

 

"Ko" har frågat " Varför stavar du så dåligt? Dyslextiker?" Ja jag har dyslexi och väldigt svårt med min stvaning. Det är lite jobbigt men funkar endå. 

 

" Tea time" har frågat " saknar du tea time? // Emmmmma utan x" Ja jag saknar det väldigt mycket specigelt er måste träffas snart igen. 

 

Nu ska jag börja med min dag. Har faktist sovit väldigt bra på soffan hos världens bästa lena och roger. Fick även skös till skolan så det var skönt. 

 

Hade idrott första lektionen. Hade en praktikant som skulle ha idrott med oss. Det var väldigt kul. Hade något friskis och svettis aktigt typ rörelser till musik. Men endå inte dans. Hade onte i benet men var med endå men ångrar nästan det efteråt hade så ont i benet efteråt. Har oxå fått tråningsvärk i magen. 

 

Sen hade vi lång rast. Då låg vi eller jag låg i en soffa och de andra att och vo pluggade historia. Det var väldigt kul och jag kände mg faktist smart ibland. 

 

Sedan hade vi matte och det gick väldigt bra. Började på ett nytt område om prosent idag. Det var ganska enklet så jag han faktist färdig med de siderna vi skulle och några mer. Så det var bra tycket jag. 

 

Sen hade jag tid hos specialpeddagågen. Vi snackade om mina svårigheter och kom fram till en någorlunda bra. Men alla i arbetslaget och klassen ska få veta det. Men de flästa vet redan det. 

 

Åkte till lidköping efter skolan med Lena och Roger. Där skulle vi handlea. Jag köpte den madonna parfymen som finns på bilden. Men De andra köpte mera skaer. Har sett på bonde söker fru och nu ser vi på stalker. Det är väldigt spännande. Har ätit kyckling och potatis.

 

Ska snart sova ännu en natt hos underbara Lena och Roger. Undra om lena är nöjd nu? ;3

 

Pöss och Kram <3 

Av Elin A - 9 oktober 2013 08:35

 


Sitter i skolan å börjar inte förän om en timma. Så tänkte att ni kan få fårga mig om det är något :3 kommer svar med alla svar i ett inlägg senare. Så ställ frågor svara på Alla frågor c:

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards