loveislikeyou

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Elin A - 15 oktober 2013 22:15

 

Bild1: Jag 

 

Hade lekar på idrotten i skolan idag. Det vär väldigt kul. Men hade super duper ont i halsen under förmiddagen. Det var väldigt irriterande. Men kämpae mitt bästa på idrotten endå.

 

Sen på historian snackade vi om olof palme tro ja att han hete. Sedan fick vi tid att jobba med epokerna som vi har prov på fredag eller tisdag. Vi får alltså välja vilken dag vi vill ha provet. Det är väldigt skönt.

 

Hade även kultur och idehistora i dag. Där fick vi välja en människa som var värd att beundra. Klassen valde Nelson Mandela. Vi fick även komma fram till varför just han fick stå på våran tavla. Det var riktigt bra agument. Men hade fördel för vi läste om han i slutet av 9:an.

 

Vi fick sluta tidigare där för att hinna till donken och äta. För våran spökvandrings träning började 16 så det var snabba ryck. Tänker inte avslja så mycket av vad vi gjorde där för jag hoppas att många som läser min blogg kommer ditt på fredag eller lördag. Det kommer bli super kul och jag är väldigt taggad på att speka upp. Men kommer bli super trött. Men länge leve godis och energidricka. Men träningen gick väldigt bra faktist. Det kändes skönt och allt satt där det skulle.

 

Nu ska jag sova hos underbara Lena. Det är väldigt snällt att ja får sova här och att hon hämtar mig när jag behöver det som i dag. Just nu sitter jag oxh lysnar på musik ska nog sova snart tror jag. Känner mig halv död. Min hals gör onte och har värsta snuvan. Är nog på väg att bli sjuk. Jälva skit. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards