loveislikeyou

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Elin A - 27 oktober 2013 21:00

   


Bild1: Jag

Bild2: Jag

Video: Gillar den låten :D

Alltså i dag har jag inte gjort så mycket. Sov ganska länge eller låg iallafall i sängen länge. Sedan skulle vi ut och ta ner studsmattan för det ska tydligen bli halv storm här eller kanske till och med hel storm. Men jag vet inte det återstår att se. Sedan håll vi på att städa på mitt rum jag och min syster. Vi satte upp massa lappar med olika saker så att mitt skrivbord inte ska se så vitt och tråkigt ut. 

 

Vi var även i kyrkan. Jag råkade svära 2 gånger. Först för att jag tappade mobilen. Sedan sa ebba till mig att man får inte svära. Så då svärde jag för att jag råkade svära. Kände mig inte alls smart då. 

 

Men sedan blev det hem och äta vofflor. De var supergoda. Jag fick majs vofflor. Men alla smakade på mina och de tyckete att de faktist var goda. Men huvudsaken är att jag tycker det. 

 

Just nu ligger jag i sängen och funderar typ. Ska nog sova snart är väldigt trött. Men ska kolla om min kompis vill snacka först och kanske se på lite annemi och lysna på musik. Så sömnen fär vänta lite.

 

Har ni frågor eller önskemål om något jag ska ta upp så är det bara att fråga och önska på.  

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards