loveislikeyou

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Elin A - 8 oktober 2013 22:15

 


Bild: Jag i skolan

 

Idag hade vi idrott men kunde inte va med pågrund av mitt smalben. Men var på det lilla gymmet i skolan å tränade armar och mage. Men det gick bra det oxå. De andra hade stepptäst. 

 

Sen hade vi historia. Några hade prov de andra skulle plugga inför nästa prov. Jag fick gå ner till speciallpeddagågen och snacka med henne. Nu vet jag vart hon sitter och fått en tid så vi ska snacka om hur man på bästa sätt hjälper mig med mina svårigheter. Sen fick jag plugga om tidsepokerna. Käns skummt att börja plugga till ett nytt hitsoria prov när man inte ens gjort det första. Men sådant är la livet. 

 

Sen hade vi kultur och idehistoria. där snackade vi om filosofer. Det är ganska interesant men tappade lätt fokuset. Funderar på att ha med en strässboll för att hålla kvar fokuset. Men vet inte om det kommer funka skadar la inte att tästa det.

 

Efter skolan skulle jag kolla på när mop hade upträdande. De var faktist riktigt bra allihopa. Sedna luffade jag och en kompis runt i skara och letade efter någon bra pizzeria. Det blev pizza hos Lena och Roger. Ska sova hos dem i natt för att de bor nästan i skara där min skola är. Ska plugga lite sedan sova.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards