loveislikeyou

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Elin A - 14 oktober 2013 22:45

     

Bild1: Jag efter träning

Bild2: Jag efter träning

Bild3 jag i små flättor 

 

Vet tyvärr inte om video bloggarna i går funkade. det närmaste jag kommit är att få röst men se svart. Detta var inte alls så kul. Men sådant är la livet antagligen.. 

 

Först hade vi svenska då skulle vi redovisa människohamn. Lysnade slut på den i går kväll/natt. Men vi sitter i grupper och får alltingen skriva om den eller redovisa i en typ video. Min grupp ska göra video. Så vi satt mästa och skrev ner frågor. 

 

Sedan hade vi matte. Där hade vi genomgon och sedan ahn vi itne så mycket mer eftersom vi skulle ha dansk med några andra klasser. Det hade vi idstället för engelkska så jag tycket om det bytet. 

 

Det var faktist ganska kul att dansa. Men ja suger på pardans. första gick bra. Det var någon promenad dans i ring. Men sedan kom vi till vanlig pardans där gick allt åt hälvete. men jag gick tidigare där ifrån oxå.

 

För nästa stopp var på vårdsentralen. Där jag skulle kolla min hand. De sa att det bara var att smöjra och sen skulle han skicka en remis till skövde på hud naågor där.

 

Gick och hälsade på en kompis på min gamla skola. Det var väldigt roligt för att alla lärare var trevliga och hälsade på mig och frågade hur det gick med allt. Sedan tänkte min mamma oxh syster åka utan mig men jag han med endå för att mamma sa fel tid till mig. Vi åkte in till Lidköping för min syster skulle till tandläkaren. 

 

Sedan snabbt hem å göra matt. Blev kyckling sallad. Väldigt gott faktidt. Efter maten så bar det av till gymmet för mig och mamma. Men så smart som jag är så glömde jag mitt milon kort. Men det gick bra endå. gillar att gå till gymmet man känner sig död men endå pigg efteråt. 

 

Just nu skypar jag med en kompis och ligger i sängen. Hade tråkigt så flätade endel av mitt hår i småflättor oxå får se hur det ser ut i morgon. 

 

Pöss och Kram <3

 

 

Av Elin A - 14 oktober 2013 00:50


 
 

Börja med videon lägnst ner hade en till video men den krånglade årkar inte just nu ,en lite här 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards