loveislikeyou

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Elin A - 10 oktober 2013 22:00

   


Bild1: Jag :D

Bild2: Skara skolscen

 

Sov väldigt bra hos Lena i natt igen. Har varit väldigt kul att var hos dem i några dagar. Skönt att komma hemmifrån lite oxå. 

 

Hade teater idag. Det var super duper kul. Vi fick hålla i egen uppvärmning. Med olika röstövningar och kroppen. Kunde itne va med på alla med often men med de flästa. Vi blev kalde för tondöv klass. Haha de tyckte ja va ganska kul. Då är jag inte ensom om att vara det i alla falla. Så vi fick sjunga pippi lågnstrump sången. På olika sätt. Som en priat eller en fin fransk servitris. Vi körde även en inproviastions övning. Gillar värkligen det. 

 

Sen hade vi svenska. Där vi gick igenom kroppspråk vid känslor. Hur man visar saker man känner med kroppspråk kanske till och med utan att man tänker på det men det händer endå. Det är väldigt intresant tycker jag. 

 

Sedan skulle vi till skara scenskola och titta på en förestälning där. Det var väldigt kul att se på det. Väldigt mycket bra skådespelare. Den hete vid skiljevängen. Det var 7 pjäser som spelades upp. Alla jade starka känslor och tvister med bårk av olika slag. Endel var i nutid och endel var väldigt långt bak i tiden. Men gillar variationen i det hela. Aldrig varit där förut men det var väldigt häftigt. 

 

Sedan var det fort till bussen och vara hemma en liten stund och sedan vidare till scouterna. Där hade vi orginastions tväling. Vi fick saker på ett papper som skulle utföras. Det kunde va faktafrågor eller fysiska fågor. Som att vi skulle göra en männsklig piramid eller bilda ordet scout i natturen. Men det var väldigt kul för mitt lag van med ett poeng. 

 

Just nu ligger jag i sängen och funderar på ifall jag ska sova eller plugga. Får nog börja med att plugga och sedan sova.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards