loveislikeyou

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Elin A - 20 oktober 2013 21:30

 

Bild: Jag med nymålade naglar :3

 

Alltså tänker börja berätta om min gårdag. Den var super grym. Hade spökvandring idag igen. Det var fett asum.. skrämde skiten ur folk totalt. Eller vissa iallafall. Hade över 3000 besökere på två kvällar. Jag hade världens bästa gömställe. Det var bakom en soptunna och när folk gick förbi så började jag skrika och stälde mig upp. Fatta att folk blev rädda. Kom även springade från en lada och skrek. det var så himmla häftigt. Jag blev taggad utav folks skrik. Kände igen endel folk som gick. Men vill tacka alla som gick vandringen för att ni kom och tittade på det hela.

 

Mormor oxh morfat var där och hämtade mig i natt. Så då tog vi en sväng förbi mcdonalds. Men när vi kom ditt insåg jag att jag hade spökvandringskläderna på mig oxh helt svartsminad.  Alla stirrade på mig. Men jag fick min mat och åkte hem och sov hos mormor och morfar.

 

Vakande vi 11 i dag. Det är det längsta jag har sovit hos mormor. När jag vaknade var min mamma och mina syskon där. Men jag satannade där och slappade medans de åkte hem..

 

Men jag fick åka hem sedan oxå för jag hade lovat min syster att åka med och hämta hennes bibel i kyrkan. Så ditt följde jag med. Sedan har det la inte hänt mycket mer. Jag har städdat mitt rum och lite sådant. 

 

JUst nu liggar jag i sängen och ska snart sova. men ska börja se på någon anime serie som en kompis tipsade om först.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards