loveislikeyou

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Elin A - 12 oktober 2013 22:30

     

   

Bild1: Klädsel i dag

Bild2: Jag lekre fisk 

Bild3: Jag

Bild4: Jag 

Bild5: Jag och Emma 

 

Jaaa de hade internet så jag kunde blogga :3 Så nu ska jag blogga. Kommer få en video om alla saker jag köpt.

 

Idag har jag som sakt varit på ullared. Super duper kul. KOmmer få mer uppdatering i morgon är klantig nog och glömt min laddare.. Men kommer litte smått och gott i morgon 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 12 oktober 2013 00:15

     


<bilder: Jag har väldigt tråkigt 

 

Vaknade i morses av att min syster och en katt kom inspringade. Då insåg jag att jag somnat med datan och glosboken upslagna i sängen. Hade somat ifrån glossorna jag skulle plugga på kvällen. Stängde datan coh satte alarmet och sov i 20 min till. 

 

Hade matte på morgonen. Det är nog den mäst hög ljuda lektionen vi har. Måste ha väldigt hög musik för att inte höra klassen. Men det är skönt med musiken. Matten gick la bara har ett väldigt lätt kapitel. 

 

Första delen av historia lektionen skulle vi plugga till epoker provet. Men jag fick hjälp av bibliotikarien att ficksa något på datan så jag kan ladda ner ljudböcker pågrund av min dyslexi. Men han plugga lite endå. Sedan hade jag prov på svensk historia. Det gick faktist ganska bra. Klarade provet i allafall det är ju bra. Och fick snackat med min lärare om konsentrationen. 

 

På engelskan hade vi först glosförhär och sedan typ såg vi på ett avsnit som något viktigt som ja inte hängde med på  typ. Sen fick vi ord som vi skulle förklar och sitta i grupper och göra. det är faktist väldigt roligt. 

 

Skulle vänta på bussen i tyo en timma så föjde med en klasskompis hem en liten stund. Vi busade med hennes katt och åt ägg. Sen snackade vi massor om det mästa. 

 

 När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka och när den var kalar gick jag upp och såg på film med min syster. Men när jag kom ner så saknades det en bitt av kladdkakan. Fick snacka med de mistänkta och fick tagg i kladdkake tjuven.. Det var mamma.. Skulle även åka till våran granne. Detras så tvilingar som är ett år är super rädda för mig inte så kul för gillar småbarn. Såg på två filmer det var heppy fitt och peter pan. Hade väldigt kul.

 

Imorgon så ska jag till ullare så ve inte om jag kan blogga beror på om dem vi ska sovahos har trådlöst nätvärk. Hoppa på det bästa bar.

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards