loveislikeyou

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av Elin A - 31 oktober 2013 22:45

     

 

 


Bild1: Min lilla gosedjurs samling

Bild2: Jag

Bild3: Jag och min lillasyster 

Bild4: Jag och min lillasyster innan discot


jag har tyvärr inte bloggat på några dagar men alltså jag har värkligen inte haft någon årk alls. Men alltså måndag och tisdag gjortde jag inget alls jag gick hemma och hade väldigt tråkigt. Blåsten sabbad en hel del problem med saker jag ville göra men allt har löst sig endå. 

 

Men på onsdagen var jag och min syster i görteborg och träffade en kompis till mig. Vi hade väldigt kul och gick i endel affärer. Men årkar inte skriva så mycket mer men det var trevlig och vi hade kul. Min syster matade fåglar med donats. Det var väldigt kul men jag blev rädd för fåglarna.

 

Idag så har jag varit hos en sjuksjöterska med min vikt. Det visade sig att ja gått ner massa i vikt även om jag inte trodde det för att ja ätit dålig mat och fat ont i handen så inte kunnat träna för det. Men det gick bra endå. Sendan var det fort hem och hemta min lillasyster och sedan hem och byta om för att åka till ett disco i leverne med scouterna. Där fick vi hjälpa till. Det var väldigt kul. Men fick hör att ja passade bra in med min längd bland all som var från ettan till sexan. Tog inte det som en komplimang.

 

Just nu sitter jag hos mormor och morfar och ska snart sova är helt slut. 

 

Pöss och kram <3


översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards