loveislikeyou

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Elin A - 16 oktober 2013 21:15

 

 

Hade dans idag på idrotten. Det var super kul. Vi dansdae 3 olika danser. Jag hade kul även om ja vet att alla inte hade det. Men det  gick inte så bra för mig kan inte dansa men det är kul endå att dansa. 

 

Sen hade vi matte. Det är kul för att de är enkelt der vi jobbar om just nu. Det är om procent typ.

 

Träffade även syon efter skolan. Men det gjorde hela klassen. Hon snackade om merit poeng och betyg. Det var väldigt intresant att lyssna på 

 

Men när jag kom hem så hade det hänt något väldigt hemskt... Döden hade kommit hitt och hämtat våra underbara kattungar... de hade blirivt överkörda av en bil. Våran granne kom och berättade det för oss.. Känner mig väldigt depprimerad just nu.. Vet inte vad ja ska göra riktigt... Men vi hade en begravning. Det var väldigt fint... Med ett gravljus och en filt... Man grätt och sa vakra ord.. Som på en riktig begraning. De blev ungefär 20 veckor gammla... Båda fördvan samtidigt utan att lida överhuvudtaget... 

 

Just nu ser jag på tv. Jag ser på halvägs till himmelen. Och sitter och slappar.. Håller även på att städa mitt rum.. Damsög nyss golvet.. Så nu är det bara att ta hand om allt som är i sängen så jag kan sova snart... 

 

Pöss och Kram <3

Av Elin A - 16 oktober 2013 21:15

 

 

Hade dans idag på idrotten. Det var super kul. Vi dansdae 3 olika danser. Jag hade kul även om ja vet att alla inte hade det. Men det  gick inte så bra för mig kan inte dansa men det är kul endå att dansa. 

 

Sen hade vi matte. Det är kul för att de är enkelt der vi jobbar om just nu. Det är om procent typ.

 

Träffade även syon efter skolan. Men det gjorde hela klassen. Hon snackade om merit poeng och betyg. Det var väldigt intresant att lyssna på 

 

Men när jag kom hem så hade det hänt något väldigt hemskt... Döden hade kommit hitt och hämtat våra underbara kattungar... de hade blirivt överkörda av en bil. Våran granne kom och berättade det för oss.. Känner mig väldigt depprimerad just nu.. Vet inte vad ja ska göra riktigt... Men vi hade en begravning. Det var väldigt fint... Med ett gravljus och en filt... Man grätt och sa vakra ord.. Som på en riktig begraning. De blev ungefär 20 veckor gammla... Båda fördvan samtidigt utan att lida överhuvudtaget... 

 

Just nu ser jag på tv. Jag ser på halvägs till himmelen. Och sitter och slappar.. Håller även på att städa mitt rum.. Damsög nyss golvet.. Så nu är det bara att ta hand om allt som är i sängen så jag kan sova snart... 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards