loveislikeyou

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Elin A - 19 oktober 2013 12:16

       

Bild1: Guides kläder

Bild2: Jack the ripper

Bild3: En scen bild tagen från sklt

Bild4: En annan scen bild från sklt

 

Dagen i går började som vanligt. Hade någon förenigns presentation först när vi kom till skolan som var frivilig att gå på. Men det var kul att se vilka färeningar som finns där. Men känner inget super sug att gå med på någon av dem.

 

Sedan hade vi matte och gick igenom ett prov i hade hat. Men det kändes inte så bra. funderar på att göra omprov för det kunde man få om man ville det. 

 

Historinan började vi jobba om palme. Vi såg lite utav filmen men inte hela. Måste se färdigt den och lämna in uppgifter om den på fedag. Men det gick bra bara att det blev lite rörigt flr han snackade om 2 inlämingsuppgifter samtidigt. Men det löste sig.

 

Sista lektionen uteblev för att vi skulle ha tid att äta och ficksa inför vandringen. Så jag gick hem till min kompis som jag skulle sova hos och lämnade lite saker och kokade vam oboj till kvällen.

 

Sedan sminkade vi oss och bytte om till våra kläder. Vi hade väldigt god tid på oss men det var väldigt skönt. Hade uppvärmnig vid 16 och sedan var det bara att traska ner för första gruppen skulle komma vi 17:00. När vi kom ner så fick vi gömma våra saker och täna ljuset vid våran scen. hade även peppning innan 17. Fatta vad taggad man var. 

 

När det väl startade så var det kul. Men barngrupperna kändes lite mesiga. För det var ljust och man fick inte röra vid dem. Men det var kul endå tyckte jag. Men det blev endå roligare när det blev mörkt och de vuxna började komma för då fick man röra vid dem och skrika. Det var så himla kul allt ihop. Det kändes värkligen inte som att man var ute i 7 timmar. Men det var vi faktist. 

 

Men det känns lite sorgligt att efter idag så är spökvandringen slut. Men väldigt spännande för nästa år är det våran tur. Då är det bara att fundera på vad man ska göra då. 

 

Pöss och Kram <3

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards