loveislikeyou

Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

27 Mars 2014<3

Av Elin A - 27 mars 2014 22:00

         

Kände mig så himmla glad idag. Har haft teater idag. Känns länge sedan jag var så nöjd. Men de var det inte. Först lektionen gick vi igenom lite saker. Vi blev indelade i grupper. Först skulle min grupp snacka och öva på det vi skulle jobba med. Det kändes bra. Jag typ landar i det. Känner ingen präss. Utan mer att de får gå som det går. 

 

Sedan på svenskan så har vi börjat med muntliga nationella prov. Jag tänker jobba om drömmar. Det käns spännande och något jag gärna skulle vilja veta mera om. Efter som jag är inne i en perjod då jag drömmer mycket. Specigelt mardrömmar. 

 

Andra teaterlektionen fick vi jobba tillsammans med läraren och se vad han tyckte. Det kändes oxå bra. Specigelt efter som vi fick mycket posetivt och att han blev förvånad över hur bra vi jobbat med detta. Kände mig väldigt nöjd även om det inte är jag som har gjort så mycket. Sedan fick vi öva själva en stund. Det blev mäst fulm av det. Men de blev mycket skratt som ja kände var skönt. 

 

På scouterna så jobbade vi med att plara ett möte för de som är yngre än oss. Det var kul. Men vi behöver vara där super tidigt nästa gång för att hinna färdigt innan mötet börjar. Vi sprang mest runt och letade saker som vi behövde. Vi ska göra en repbana med uppdrag under. Det ska bli spännande. Hon jag var med idag och en till började planera sist ja var ju inte där då och idag var inte den andra personen där. Så vi får se hur de går nästa gång. 

 

Nu ska jag sätta mig och plugga och lyssna på musik. Även snacka en stund med min underbara pojkvän. Han får mig att bli lycklig. Det känns underbart. 

 

Kolla om du kan gåtan: 

 

Jag har massor av ögon men kan ändå inte se. 
Vänder jag ett öga mot dig, har jag sex andra vända från dig.
Vänder jag två mot dig, har jag fem andra vända från dig. 
Vänder jag tre mot dig, har jag fyra andra vända från dig.

 

skriv i komentar om ni kan :3

 

Pöss och Kram <3

 
 
Ingen bild

En smart

28 mars 2014 04:57

Tärningen. :-)

Elin A

28 mars 2014 09:10

ja så kan de va :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin A - 5 juli 2016 00:32


  Akriviteten på denna blogg har varit extremt låg den senaste tiden. Jag tror att det beror  på många saker men en av dem är nog att jag har tröttnat på denna bloggen. Det har hänt en hel del i mitt liv det senaste så vill börja om på en ny blogg...

Av Elin A - 21 juni 2016 17:08

Av Elin A - 20 juni 2016 23:48

      För över en vecka sedan så var en av de bästa dagarna i mitt liv. Det var studentbalen. Jag hade sett fram emot denna dagen hur länge som hälst fixat en helt underbar klänning som jag fixat till. Mina kompisar var här innan och fixade mitt...

Av Elin A - 12 juni 2016 11:33

    I fredag så tog jag studenten. Jag tycker att det borde kännas specigellt nu men det käns lixom som vanligt. Jag hade iallafall en helt underbar dag. Igår så sov jag större delan av dagen så årkade värkligen inte blogga tyvärr. Just nu sitter...

Av Elin A - 9 juni 2016 21:41


  Imorgon smäller det. Jag är så sjukt taggad just nu. Vi har haft flakfix under kvällen och är såå nöjd med vårat flak. Imorgon tar jag alltså studenten. Jag kommer nog inte kunna uppdatera bloggen i morgon en ska försöka uppdatera min instagram ...

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards