loveislikeyou

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Elin A - 3 december 2015 21:30

 


  1. Namn?Karro
  2. Ålder? 18
  3. Vad jobbar du som eller studerar som? Studerar speldesign.
  4. Varför lever du en nykter livsstil? För jag finner ingen anledning till att dricka alkohol, man kan dricka annat och ha roligt på andra sätt!
  5.  Påverkar det din vardag?  Alkohol påverkar inte min vardag direkt, men om någon annan dricker och det drabbar mig så blir min vardag påverkad.
  6. Har du någon gång lockats av det? Inte direkt, ser inte vad det intressanta eller roliga med att dricka är.
  7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Du kan förstöra levern.
  8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? Tycker Sverige har en relativt bra syn på alkohol, de har en bra åldersgräns på viss alkohol samt vill stötta unga och föräldrar att inte köpa ut.
  9. Fördelar med att inte dricka? Man sparar pengar och slipper baksmälla!

Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol?  Enligt mig hade världen varit bättre utan alkohol.


glöm inte vitjul

Av Elin A - 3 december 2015 10:20


Här har ni en film eller klipp som vitjul.se har gjort för att förmedla deras budsakap. Jag tycker att filmen är väldigt bra gjord. Och något bra med den är att man ser att även om man inte ser att någon har det jobbigt så kan det vara så endå eftersom mång håller upp en fasad. 


Det står även mycket bra på Vitjul.se  om ur de arbetar och vad man själv kan göra för att hjälpa till eller för att delta i en aktivitet som anårdnas. På deras sida står vad som finns för aktiviteter när dig och alla aktiviterter som står där är gratis att delta i. Du kan även gå in där och läsa folks berättelser om deras jular och du kan dela din egen berättelse där. 


Så gå gärna in och titta mer på deras sida och se hur DU kan hjälpa till för att göra julen bra för mera barn. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards