loveislikeyou

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Elin A - 31 december 2015 20:15

               

Nu har vi nyss ätit förätt och huvudrätt. Super gott väldigt nöjd med den maten. Jag har gjort det mesta till maten. Inte för att skryta hehe. Spelar vi bingo super mysigt med hela familjen samlad. Jag van 100 kr i första bingo dragningen. Jag vill önska er alla lycka till om ni är med och spelar bingo. Och ni andra vad ni än nu gör. 


Pöss och kram<3

Av Elin A - 31 december 2015 18:17

       

Nu har jag fixat mig och förbereder maten. Tanken var att jag och min kille skulle ha en ensam nyår med fin mat och sådant. Men saker kan ändras så nu är hela familjen hemma och nu så blir det bingolotto. Hoppas allt löser sig kommer nog mer uppdattering underkvällen. 


Av Elin A - 31 december 2015 11:00

         

Jag älskar värkligen ordspråk och citat. Hoppas ni oxå gör det. Jag har googlat fram dessa som ni ser på vissa bilder. 

Av Elin A - 31 december 2015 07:38

 

Idag så är alarmet satt på 9 men endå är jag vaknen nu. Jag fattar inte riktigt varför. Men ja så är det. Jag är vaken och kan inte sova. Vaknat cirka 5 gånger i natt det är helt sjukt. Jag är super trött nu men inte mycket att göra åt det. Idag är det nyårsafton oxå. Så frågan är om jag skulle årka vara vaken till 12 inatt. Men det löser la sig på något sätt. 


Har ni tips vad ni gör för att sova kan ni väll kommentera det.

pöss och kram

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards