loveislikeyou

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Elin A - 20 december 2015 14:00


För att komma till Unicef gåvoshop klicka hääär

Av Elin A - 20 december 2015 09:00

 

  1. Namn? Kattis
  2. Ålder? 18
  3. Vad jobbar du som eller studerar som? Estet teater
  4. Varför lever du en nykter livsstil? inte varit bra och bara hört dåliga saker om det
  5. Hur påverkar det din vardag? Jag är piggare, hälsan blir bättre och jag kanske kan leva ett bättre liv större chans till ett friskare liv.
  6. Har du någon gång lockats av det? Nej det stinker.
  7. Argument för att förhindra alkohol drickande? Man ser äldre ut, luktar illa, dålig andedräkt, inte bra för kroppen.
  8. Vad tycker du om Sveriges syn på alkohol idag? En lätt sy inget fel det ses inte som en stor sak utan det är en del av vardagen.
  9. Fördelar med att inte dricka? Du sparar pengar, du mår inte dåligt, mer äkta glädje, man är medveten om vad som händer, man skapar inte olyckar, man kan ta bättre hand om andra.
  10. Tror du världen hade varit bättre om det inte fanns alkohol? Nej, men det skulle vara en lugnare värld och trevligare, man skulle säkert hitta ett alternativ till detta i stället. 

översätt

Presentation


Hej!
Namn: Elin A
Ålder: 18 år
Födelsedag: 1 Maj
Bor: Västergötland
Status: Upptagen
Läggning: Bisexuell
Gymnasium linje: Estet teater
Fritiden: Scouter, Gym, Pojkvän och kompisar.

Fråga mig

18 besvarade frågor

klocka

Följ mig gärna

 

 

Omröstning

Vad vill ni se mer om på min blogg?
 Åsikter
 om mig
 videos
 skolan
 musik
 mina intressen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

upp

Pil 2

Sitting Pikachu Pokemon

Ovido - Quiz & Flashcards